evi

DET FINNS SÅ MYCKE SAKER JAG VILL HA JUST NU!!!!!!!
(jag skriver: på olika ställen för jag orkar inte skriva affärernas namn, LOL)

 massor med söta strumpor som jag har hittat på olika ställen
 massor med söta strumpbyxor som jag har hittat på olika ställen
 massor med söta kjolar, klänningar, t-shirts som jag har hittat på olika ställen
 nån söt ryggsäck (pucca/svampbob)
 bubbelset & en bubbelmaskin
 pärlplattor, för mina är typ sönder
 brun/röd po.p tröja
 rosa nagelack
 svampbob tshirt
 solglasögon från gt
 diadem & hårspännen
 klisterstjärnor att ha vid ögonen i olika färger
 blekning till håret (1 eller 2 st)
 klistermärken
 söta tyger (så jag kan sy kläder själv)
 symaskin
 systemkamera/en bättre digital
 prinsess saker
 svampbob saker
 & m e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0