huhu

har varit hemma ifrån skolan idag, jätte tråkigt.
jag har ätit suuupermånga is glassar, 6 stycken!!!!!! (tjockis evi)
imorgon så ska jag vic & becki titta på amanda jenssen i tuna park. kul kul kul kul
direkt efter ska jag mammi & jonatan till stockholm dom åker hem på söndan men jag ska stanna kvar till fredag nästa vecka eftersom jag har prao där. tråkigt för jag kommer inte ha nått att göra när det inte är prao haha. men sista dagen tror jag att jag ska vara i staden innan jag åker med tåget hem, kanske blir lite kläder då, för jag vill ha ha ha ha klääääääääder va.
det här var ju inte ett så intressant inlägg men jag skriver för att jag inte har nått att göra.
hedå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0